Trikovi uz koje kilogrami spadaju “kao ludi”!

Ako imate problem sa samo nekoliko kilograma, možete dotjerati liniju i bez napornih dijeta. U nastavku slede 15 najefekasnijih svakodnevnih radnji pomoću kojih ćete zadržati sjajnu figuru, a pritom se još osjećati sjajno.

I pored velikih uspeha naših sportista, ne možemo se baš pohvaliti da smo sportska nacija. Samo trećina stanovnika Srbije može se okarakterisati kao fizički aktivna, dok se skoro polovina uopšte ne bavi nikakvim sportom. Statistika kaže da se samo 13 procenata Srba redovno kreće. Jedni nemaju vremena, drugi finansijskih mogućnosti, dok su treći jednostavno lenji ili neorganizovani… Međutim, dobra vest je da zdravi i šlank možemo da budemo i ostanemo i bez sportskih aktivnosti i napornih dijeta! Svakodnevne aktivnosti poput kućnih poslova i seksa sagoreće kalorije, onako uzgred. Predstavićemo vam nekoliko najefikasnijih svakodnevnih radnji pomoću kojih ćete zadržati sjajnu figuru, a pri tom se još i osećati sjajno, piše Lisa.rs.

1. Rad u bašti
Grabuljanje, plevljenje, okopavanje – dok ovo radite dobro ćete se preznojiti. Odlično je što ćete za sat vremena baštenskog rada sagoreti dobrih 400 kalorija. Ako još poželite i da travnjaku „sredite frizuru”, za pola sata izgubićete dodatnih 120 kalorija. Dame, u podrum po kosilicu!

2. Trening na stepeništu
Deset minuta penjanja uz stepenice najbolji je trening za srce i krvotok. Osim zdravstvene dobrobiti, tokom ove aktivnosti sagorećete i 100 kalorija! Zategnute noge, istrenirane vene i istrajnost „poklon” su od stepenica. Od sada su lift i pokretne stepenice tabu. I još nešto: i silaženjem se gube kalorije i zatežu mišici!

3. Poljupci
Pet minuta maženja i ljubljenja – za vreme ovog emotivnog sporta pokreće se tačno trideset mišića. Pa ko kaže da kretanje ne pričinjava zadovoljstvo? A izgubi se dobrih 150 kalorija!

4. Pranje zuba
Za pravilno pranje zuba, uključujući i čišćenje svilenim koncem, potrebno je deset minuta. Dok to činite možete da radite čučnjeve ili vežbate zadnjicu (naizmenično je zatežete i opuštate). 30 kalorija manje – a pozadina i noge zategnutije!

5. Šoping
Trideset minuta šetnje gradom postići ćete obilaskom omiljenih prodavnica. A uz kupoholičarsko zadovoljstvo izgubićete 250 kalorija. Ako izdržite ceo sat, sagoreli ste čitav jedan obrok! Ekstra savet: nošenje kesa istovremeno je sjajan trening za ruke.

6. Bicikl umesto automobila
Polučasovna vožnja bicikla gradom – skoro da ne postoji nijedan mišić koji se prilikom vožnje ne aktivira. Posebno će vam biti zahvalna vaša pozadina, jer će zahvaljujući okretanju pedala biti zategnuta i okrugla – poput sveže ubranejabuke! Sagorevanje oko 220 kalorija je sasvim sporedna stvar, ili?

7. Pranje sudova
Ako malo odmorite mašinu za pranje sudova i nakon obroka sami operete sudove potrošićete najmanje 75 kalorija. Poređenja radi, dok vadite i stavljate posuđe u mašinu potrošicete samo 25 kalorija.

CentralnoGrijanje

8. Seks bolji od aerobika
Prilikom seksa, kao i za vreme aerobika, dobro ćete se oznojiti – uzdisaji su takođe prisutni. Ali šta vas čini srećnijim i zadovoljnijim? A onako uzgred, uz zadovoljstvo ćete izgubiti 300 kalorija za samo trideset minuta. Osim toga, vaši oslobođeni hormoni sprečiće atak gladi.

9. Gimnastika pred televizorom
Idealno bi bilo da u toku dana pred televizorom provedete tridesetak minuta. Ovo je idealno vreme i za jednu ili dve gimnastičke vežbe. Lezite na leđa i „vozite bicikl” – podižite bočno nogu, naizmenično prvo na levom, pa na desnom boku, i potrošite najmanje 200 kalorija. Ekstra savet: Dlanove spojite u nivou grudi i trideset sekundi potiskujte jedan o drugi. Vežbu ponovite pet puta. Podići ćete grudi i zategnuti dekolte!

10. Šetnja sa psom
Polučasovna šetnja sa psom sagori 200 kalorija – prava „topilica masti”. Ako s vremena na vreme šetnju kombinujete sa sprintom (da istrčite psa!), potrošnja energije povećava se na čarobnih 600 kalorija. I vi i vaš kućni ljubimac bićete presrećni!

11. Pranje automobila
Pranje, poliranje, usisavanje – ovim aktivnostima nećete samo dovesti u red svojauto, već će i vaša figura zablistati. Za samo trideset minuta potrošicete 150 kalorija! Pod pranjem i sređivanjem automobila, da se razumemo, ne podrazumevamo odlazak u auto-perionicu!

12. Usisavanje
Izvadite usisivač, odvrnite muziku i krenite u napad na prašinu! Usisavanjem tepiha, itisona i parketa odnosno laminata po stanu, za pola sata sagorećete neverovatnih 120 kalorija. Ako pri tom morate još i da se saginjete i zavlačite kako biste usisali svaki cošak, količina utrošene energije popeće se na neverovatnih 150 kalorija!

13. Generalno spremanje
Sat vremena čišćenja kuhinje, pranje prozora ili ribanje kupatila – ovo doduše nije spisak želja, ali kućni radovi „ubiju” najmanje 300 kalorija. Gde je četka za ribanje?

14. Žvakanjem protiv gladi
Ako vas, dok ste van kuće, uhvati mali napad gladi, nemojte kao što većina ljudi čini da odete do prve prodavnice brze hrane, već na trafici kupite pakovanje žvaka. Studija univerziteta u Liverpulu dokazala je da žvakanje „koči” napade gladi. Posebno su efikasne one sa ukusom cimeta, manga i peperminta.

15. Grickajte koštunjavo voće
Umesto čokolade, bolje je da u tašnu spakujete kesicu oraha ili lešnika. Belančevine u njima ublažiće glad, a dodatno će pokrenuti sagorevanje masti

(lisa.rs)