Savjeti za lako mršavljenje

Najbolji savjeti za gubitak kilograma su oni koje možeš lahko uklopiti u svakodnevni život. Drži se ovih lakih trikova i smanji konfekcijski broj bez puno muke, piše index.hr.

1. Manje grickalica

Grickalice pakuj u vrećice za jedan obrok te ćeš tako spriječiti nepotrebno prejedanje.

2. Zasladi jutro

Jedno istraživanje u Tel Avivu dokazalo je kako su ljudi koji jedu obilan doručak s desertom u 8 mjeseci smršavili 15 kilograma više od onih koji su jeli doručak s manje ugljikohidrata.

3. Odjeću kupuj s ciljem

Kupi odjeću koja bi ti savršeno pristajala s onoliko kilograma koliko želiš imati, te ju objesi na vrata spavaće sobe kako bi te podsjetila na taj cilj!

4. Ne gledaj reklame

Izbjegni gledanje TV reklama što više možeš! Gledanje kalorične hrane potiče glad i otvara apetit.

5. Nahrani porodicu

Ako živiš s ljudima koji vole nezdravu hranu, kupi slatkiše koje ti ne voliš.

6. Steži mišiće

Kad osjetiš želju za nezdravom hranom, čvrsto stisni šake. Jedno istraživanje je pokazalo kako ljudi lakše kontrolišu prejedanje kad stisnu mišić na najmanje 30 sekundi.

7. Jedi pureća prsa

Nakon deserta, pojedi pola kriške pilećih prsa jer ćeš tako spriječiti prejedanje slatkišima.

8. Preoblikuj ciljeve

CentralnoGrijanje

Promijeni cilj iz “Izgubi 10 kilograma!” u “Izgubi kilogram 10 puta!”, te se nagradi za svaki ostvareni!

9. Jedi šareno

Jedi što šarenije povrće jer ćeš tako pojesti više. Kad dođe do slatkiša, dobro je izbjegavati raznovrsnost jer ćeš tako pojesti previše.

10. Uzmi manji tanjur

Jedi isto što jede i tvoja porodica, ali svoj obrok stavi na manji tanjir.

11. Jedi juhu

Prije ručka pojedi laganu povrtnu juhu, pa ćeš pojesti puno manji glavni obrok.

12. Ne pretjeruj sa zdravom hranom

Puno ljudi pretjera sa zdravom hranom, npr. maslacem od badema. Ako pojedeš previše zdrave hrane, ona ima jednak učinak kao i bilo koja nezdrava. Pripazi koliko jedeš i pazi da u svemu imaš mjeru.

13. Slušaj brze pjesme

Brze, energične pjesme natjerat će te da vježbaš brže i dat će ti motivaciju za odličan trening.

14. Aktiviraj se rano ujutro

45 minuta vježbanja ujutro smanjuje želju za hranom tokom cijelog dana.

15. Smanji unos mesa

Jedi 80 posto hrane koja raste, i ne više od 20 posto hrane koja hoda.

(index.hr)