Ravan trbuh, čvrsta stražnjica i noge

Ravan trbuh, čvrsta stražnjica i noge bez celulita. Slijedi nekoliko savjeta kako pomoću nekoliko setova vježbi postići lijepo oblikovano tijelo. Nemojte oklijevati nego posegnite za pravim vježbama uz koje ćete se osjećati bolje i nakon kojih će vaše tijelo izgledati savršeno! Uzmite si dovoljno vremena i počnite.

Vježbe za ravan trbuh

Prvo lezite na leđa. Ruke je potrebno držati u zraku barem 30 centimetara od poda. Noge morate podignuti pod kutom od 45 stupnjeva. Za početak pokušajte nekoliko put izvesti vježbu. Deset puta bit će dovoljno, a s vremenom povećavajte količinu. Ne zaboravite pravilno disati.

U drugoj vježbi isto morate leći na leđa, noge približite uz sebe i držite ih rukama. Dok podižete ruke izdahnite, a udahnite kada prigrlite noge. Nakon nekog vremena pokušajte vježbu ponoviti 20 puta.

Vježbe za čvrstu guzu

CentralnoGrijanje

Lezite na bok i ispružite ruku na koju ćete nasloniti glavu. Lijevu ruku stavite ispred prsa tako što ćete dlan osloniti na pod. Noge moraju biti zategnute, a stopala pod kutom od devedeset stupnjeva. Dišite i lijevu nogu položite pod kutom od četrdeset i pet stupnjeva.

Čučnjevi su jedna od najpoznatijih vježbi za stražnjicu, bokove i bedra. Nastojte se uspraviti i raširiti noge. Uvucite trbuh, a koljena neka budu savijena. Krenite se lagano spuštati u čučanj. Dišite pravilno i ne zaboravite se prije vježbanja istegnuti.

Vježbe za noge

Lezite na bok i nogu podižite u zrak. Nakon nekoliko puta promijenite stranu. Sve ponovite i nakon jednog seta uzmite pauzu, malo se odmorite i nastavite s još jednom serijom. U drugoj vježbi lezite na trbuh, zategnite noge i pazite da su vam leđa uspravna. Naizmjence podižite lijevu i desnu nogu.

Prije svake vježbe morate se istegnuti, jer u suprotnom riskirate ozljedu. Dobro je što sve vježbe možete napraviti kod kuće bez odlaska u teretanu. Ne čekajte nego počnite što prije.

(savjetnica.com)