Najčešće pogreške koje pravite na društvenim mrežama

Prema pisanju Search Engine Journala, postoje razne pogreške koje mogu naškoditi vašoj prezentaciji na društvenim mrežama, a ako ih izbjegnete, promocija vašeg brenda, proizvoda ili vas kao osobe može itekako biti korisna.

Sve što napišete, netko će pročitati, stoga budite pažljivi, mudri i izbjegavajte sljedeće pogreške:

1. Tretiranje svih društvenih mreža na isti način

Svaka društvena platforma je drugačija i zahtijeva drugačiji pristup. Istražite kako funkcionira koja društvena mreža kako ne bi primjerice LinkedIn “zatrpali” lajkovima, Facebook poslovnim temama, a Twitter fotografijama.

2. Stavljanje statusa u neprimjereno vrijeme

Postoje vremena kada je bolje ništa ne objavljivati. Ako ste emocionalni uznemireni i htjeli bi svašta reći bolje je stati na loptu i primiriti se nego napisati nešto za čime ćete kasnije žaliti. Također treba razmisliti i o vremenu – stavljati statuse u 4 ili 5 ujutro dok većina ljudi spava zaista nema smisla.

3. Kvantiteta ispred kvalitete

Umjesto na broj statusa i broj prijatelja, fokus bi trebala biti kvaliteta. Sadržaj trebate dijeliti s ljudima koji podržavaju vas ili vaš proizvod, a ne s ljudima koji s vama nemaju nikakve veze.

4. Zanemarivanje biografije

Vaša osobna biografija često je prva stvar na koju drugi naiđu prilikom posjeta profilu. S obzirom na to, vrlo je važno da se to područje ispuni važnim informacijama, uz određenu dozu humora kako bi inspirirali ljude da vas prate i dalje.

CentralnoGrijanje

5. Rijetke objave i prečeste objave

Kao i u svemu, i tu treba imati granice. Nijedan ekstrem nije produktivan pa tako prerijetke objave znači da ćete biti zaboravljeni, a čestim objavama ljudima ćete dosaditi. Koliko često ćete objavljivati najviše ovisi o vašoj publici.

6. Pravopisne greške

U velikoj brzini često se omaknu pravopisne greške koje će vas teško prikazati u dobrome svjetlu. Zbog toga prilikom komunikacije na društvenim mrežama odvojite vremena kako bi provjerili jeste li sve točno napisali.

7. Korištenje društvenih mreža jedino kao “megafon”

Kako se radi u dvosmjernoj ulici u kojima niste vi jedini vozač, nije mudro koristiti društvene mreže u kojoj ćete samo vi govoriti. Radi se o komunikaciji i zato trebate biti aktivni na svim platformama, a ne samo pričati o sebi ili dijeliti poslovne stvari. Pokažite ljudima da vam je stalo do njih.

8. Preduge objave

S obzirom da dosta ljudi radi pa nema mnogo vremena za čitanje po društvenim mrežama, ono što imate za reći skratite i istaknite ono bitno. Istraživanje je pokazalo da su Twitter objave s manje od 100 znakova najučinkovitije.

(brzevijesti.ba)