Kačavenda želio sakriti da mu je ukradeno 50.000 eura

Dvije sedmice nakon pljačke novca bivšem episkopu zvorničko-tuzlanskom, vladiki Vasiliju Kačavendi u Manastiru svete Petke na lokalitetu Pet jezera pored Bijeljine, još nisu zvanično poznati detalji ovog slučaja, o kojem priča cijela Semberija, ali i region. Kačavenda u ovom manastiru živi od prošle godine nakon penzionisanja.

Uvažili molbu

Nepoznati počinioci su, navodno, 9. januara ove godine ukrali iz Kačavendinih odaja 50.000 eura, tri kilograma zlata i vrijednu dokumentaciju, ali zvanične potvrde o tome nema. Policija je svojevremeno saopćila da je pljačka prijavljena, ali od tada više nema detalja istrage.

Doduše, zna se da je istraga u toku te da je više osoba saslušano u vezi s ovim slučajem. Kako nezvanično saznajemo iz krugova bliskih Eparhiji zvorničko-tuzlanskoj, Kačavenda je zamolio istražitelje da “ne idu u javnost” s ovom pljačkom i oni su, čini se, uvažili njegovu molbu.

Sam Kačavenda za medije je kratko kazao: “Nemojte nasjedati na takve priče.”

Na osnovu kuloarskih priča, pljačka se dogodila dok je Kačavenda bio na službi u manastirskoj crkvi.

Da podsjetimo, nakon gej afere s bludnim snimcima, Srpska pravoslavna crkva penzionisala je Vasilija Kačavendu, navodno zbog zdravstvenih razloga. On je, prema prvim informacijama, trebao biti premješten u manastir Šišatovac na Fruškoj Gori.

No, Kačavenda je, prema vlastitoj želji, ostao da živi u Manastiru sveta Petka, za čije je potrebe Općina Bijeljina svojevremeno dodijelila 35 dunuma zemljišta na lokalitetu Pet jezera.

CentralnoGrijanje

Privatni posjed

 Upravo dovršetak ovog skupocjenog manastira, ali i još 75 započetih pravoslavnih hramova, razlog je zbog kojeg Kačavenda ostaje u Semberiji, jer se procjenjuje da samo on može završiti započete poslove.

Dobro upućeni tvrde da Kačavenda u ovom manastiru i dalje živi okružen luksuzom te da je od ove pravoslavne svetinje napravio privatni posjed.

 Izdaje dozvole

Kačavendine prostorije u manastiru bogato su opremljene skupocjenim namještajem i umjetničkim djelima, koji su dijelom prebačeni iz Manastira sveti Vasilije Ostroški, odnosno iz vladikinog dvora u Bijeljini. Osim za blagdane, tvrdi naš izvor, u Manastir svete Petke može se ući samo uz Kačavendinu dozvolu, što je u suprotnosti s Crkvenim kanonom.

(Dnevni Avaz)