Ishrana za bolju memoriju: 7 načina da podstaknete um

Pravilna ishrana je od vitalnog značaja za kvalitet našeg života. Otkrijte šta treba da jedete da biste podstakli rad sivih ćelija u mozgu i da bi vam pamćenje bilo bolje.

BOROVNICA

Poboljšajte pamćenje pomoću borovnica. Studije pokazuju da ovo bobičasto voće može da preokrene i uspori proces gubitka pamćenja.

KAFA

Kafa poboljšava pamćenje, rezonovanje i ubrzava reakcije kod starijih ljudi.

RIBA

Čak i konzerva tunjevine može da utiče na kapacitet memorije. Omega 3 masne kisjeline kojima je bogata riba su ključne za održavanje sivih ćelija.

DORUČAK

CentralnoGrijanje

Tokom istraživanja navika ishrane kanadski naučnici su otkrili da su osobe između 61 i 79 godina koje su redovno jele ujutru imale mnogo bolje rezultate na testu pamćenja. I deca koja su doručkovala imala su više uspjeha u školi.

CRNO VINO

Crno vino, pa čak i pivo, može da popravi vaše pamćenje. Ako pijete između jedne i šest čašica vina nedjeljno imate 54 odsto manje šanse da obolite od demencije.

ČAJ OD ŽALFIJE

Ulje kadulje povećava nivo acetilholina u mozgu, poboljšava funkciju memorije i potpomaže varenje.

KARI

Italijani su otkrili da kari utiče na poboljšanje pamćenja i pozitivno utiče na tok Alchajmerove bolesti. Ovaj začin podstiče enzime koji štite mozak od oksidativnog oštećenja.

(24sata.info)