Ćuretina i piletina najbolji izbor

Ćuretina i piletina najbolji izbor

RSD Sloboda

Hamburgeri, kobasice i pileća krilca su mnogima omiljeni „komadi“ mesa, ali oni nikako nisu najbolji izbor za vas.

Bez masnoća

No, ne morate se odreći mesa da biste jeli zdravo, tvrde stručnjaci. Zdravi proteini koje nam meso pruža su uvijek dobrodošli. Meso može biti dio zdrave prehrane, baš kako i zdrava prehrana može biti bez mesa. Dobro je zapamtiti da je upravo meso ključni izvor vitamina i minerala poput vitamina B12 i željeza. 

RMU Banovići

Stručnjaci preporučuju umjerenost kada je u pitanju konzumacija mesa, a većina ga jede više nego što je potrebno. Stručnjaci savjetuju da je najbolja opcija kada se na tanjiru nalazi četvrtina mesa, a sve ostalo neka bude povrće, žitarice i ostale namirnice biljnog porijekla. Ovo su najbolji izbori.

Meso bez masnoća – Svi nutricionisti će reći kako treba tražiti meso bez puno masnoća, a najbolje bi bilo da sadrži 10 grama masnoća po komadu.

Nije loša ideja očistiti meso od masnoća, kože, te da se priprema kuhanjem ili prženjem bez ulja i puno soli kako bi taj komad mesa i ostao zdrav za konzumaciju.

Ćuretina bez kože – To je meso s najmanje masnoća i jako dobar izvor vitamina B6 i B3. Ti nutrijenti pomažu srcu da ostane zdravo, poboljšavaju probavu, funkcioniranje mozga i pružaju energiju.

Zdrav život

Pileća prsa bez kože – Piletina je odličan izvor vitamina B6 i B3, a to je samo početak. Istraživanja ukazuju na to da piletina igra pozitivnu ulogu u održavanju željene tjelesne mase, ali i zdravog života.

Ramstek i mljevena govedina

Iako je crveno meso na lošem glasu, ono može biti kvalitetan dio pravilne prehrane, tako se tvrdi u studiji koja je sprovedena prije nekoliko godina za „Proceedings of the Nutrition Society“. Poput drugog mesa, govedina je dobar izvor proteina i esencijalnih nutrijenata.  

Ako je moguće, odaberite meso životinje koja je rasla na otvorenom i tamo se hranila, jer će tako sadržavati više vitamina E i antioksidanata.

Šta umjereno konzumirati

Salama, naresci i kobasice samo su primjer obrađenog mesa koje treba umjereno konzumirati, tvrde stručnjaci. Naučna istraživanja su potvrdila kako ovakvo meso, ako se jede u velikim količinama, može biti jedan od uzroka razvoja raka crijeva. Često su puni soli i zasićenih masnoća, a to su sastojci koji se povezuju s bolestima srca, moždanim udarom i dijabetesom tip 2. 

Izbjegavajte i masno meso jer je puno masnoća koje utječu na porast holesterola. Također, i odrezak bi mogao biti primjer. U svijetu mesa i rebarca se smatraju jako masnim mesom. Iako ovo meso nije dobro jesti u velikim količinama, ako ste umjereni, ne morate brinuti za zdravlje.

(Avaz)