5 tajni uz koje će vam tjestenina biti saveznik u mršavljenju

Postoje načini na koji vam ovaj super popularni ugljikohidrat može postati saveznik u mršavljenju

1. Jedite tjesteninu u malim količinama
Ako za vrijeme dijete izbacite hranu koju najviše volite, željet ćete je još više. I kada je napokon ponovno počnete jesti prejest ćete se.
Stoga ako obožavate tjesteninu počastite se povremeno malim količinama, a najbolje će biti da unaprijed odredite dane kad vam je dozvoljena. U danima kad ne jedete tjesteninu, probajte napraviti špagete od tikvica – okus bi vas mogao oduševiti.

2. Fokusirajte se na okus
Manje su šanse da ćete se prenajesti ako guštate u svakom zalogaju. Isprobajte nove okuse, na primjer, na malo ulja ispržite male paradajza u obliku grozda te ih pomiješajte s maslinovim uljem, češnjakom i svježim bosiljkom i time prelijte tjesteninu. Isprobajte novu varijantu pestoa ili dodajte sosu omiljenu bjelančevinu što će malu količinu tjestenine učiniti prilično zasitnom.

CentralnoGrijanje

3. Jedite tjesteninu od cjelovitog zrna
Nutricionisti preporučuju da barem 40 posto kalorija dolazi od ugljikohidrata, ali ne od prerađenih nego onih od cjelovitog zrnja. Stoga probajte što češće jesti integralnu, odnosno smeđu tjesteninu.

4. Obilno začinite tjesteninu raznim povrćem
Na malo ulja ispržite gljive, tikvice, paradajza i masline i dodajte tjestenini. Za tu svrhu možete ispržiti svakojako povrće, a za umak možete iskoristiti i povrće iz frižidera koje je već izgubilo na svježini.

5. Jedite tjesteninu kao prilog, a ne kao glavno jelo
Uz veću količinu nemasnih bjelančevina i svježeg povrća, odnosno salatu, kao prilog poslužite porciju tjestenine veličine šake začinjenu maslinovim uljem, naribanom limunovom koricom (samo ako je domaći ili ekološki uzgojen) i parmezanom, piše zadovoljna.hr.