Vježbe koje smanjuju napetost i bol u leđima

Vježbe koje smanjuju napetost i bol u leđima

RSD Sloboda

S obzirom na sjedilački način života koji vodimo, većina nas ima problem sa pravilnim držanjem i napetošću u predjelu leđa.

Kako biste se opustili i pomogli svojoj kičmi da se oslobodi tereta, potrebno je da nekoliko puta nedjeljno uradite ove jednostavne vježbe, koje možete izvoditi u udobnosti svog doma, “Hayat“.

RMU Banovići

1. Leđna ekstenzija za gornji dio leđa

Lezite na stomak, ispravite koljena i učvrstite stopala kao da stojite. Ruke stavite iznad glave i svakim udahom podižite grudni koš, a izdahom se vratite u prvobitni položaj.

Ponovite ovu vježbu oko 15 puta.

2. Suprotna ruka i noga u ležećoj poziciji za cijela leđa i zadnji dio tijela

U početnoj poziciji ležite na stomaku, dok su ruke i noge podignute. Pripazite da vam je stomak zategnut. Naizmjenično podižite i spuštajte suprotnu ruku i nogu i napravite seriju od 15 ponavljanja, piše Lepozaizdravlje.rs.

3. Suprotna ruka i noga u skleku, za cijela leđa

Postavite svoje tijelo u poziciju, u kojoj ste oslonjeni na koljena i dlanove. Ispravite leđa i podižite uspravno suprotno ruku i nogu.

Osim što je dobra za leđa, u ovoj vježbi rade i stomak i zadnja loža. Takođe uradite seriju od 15 ponavljanja.

Uz pravilno izvođenje ove 3 vježbe, bol u leđima će se znatno smanjiti, a vaše držanje će se poboljšati.

 

(Hayat)