Ublažite bol u zglobovima

Ublažite bol u zglobovima

RSD Sloboda

Ako pokušavate otkriti koji je razlog bolova u vašim zglobovima, veoma je bitno da znate da je ovaj simptom veoma opasan i da zahtijeva stručni pregled i tretman. Ovih pet stvari može vam pomoći da ublažite bolove u zglobovima.

1. Kalcij i vitamin D mogu vam olakšati bol – Nekoliko naučnih studija dokazalo je da vitamin D može ublažiti bolove u zglobovima. Također, primijećeno je da zglobovi počinju boljeti onda kada imate nedostatak ovog vitamina u svom organizmu. Zbog toga je veoma važno uzimati vitamin D s kalcijem. To vas neće izliječiti, ali će vam umanjiti upalu i vaše kosti učiniti jakima.

RMU Banovići

2. Pravilna ishrana može umanjiti upalu – Pravilna ishrana koju će vam preporučiti ljekar olakšat će bolove u zglobovima. Postoje neke namirnice koje vam mogu pomoći, maslinovo ulje, voće, povrće i čaj od šipka. Također, šipak je bogat antioksidansima koji mogu pomoći u zaštiti od oštećenja ćelija.

3. Tjelesna aktivnost može poboljšati vaše stanje – Naravno, kada imate bolove u koljenima, ne možete skakati i trčati kao zdrava osoba, ali to ne znači da biste trebali izbjegavati sve fizičke aktivnosti. Čak i duge šetnje mogu vam biti dovoljne da ostanete u formi. Ljekari obično preporučuju da radite posebne vježbe koje ne stvaraju dodatni pritisak na vaše zglobove.

Ponekad je teško dijagnosticirati koja je bolest povezana s bolovima u zglobovima. Mnogi simptomi bolesti su slični, ali ako imate bar jedan zglob koji vas boli, trebali biste otići kod reumatologa. Samo profesionalac može razlikovati artritis od drugih oblika bolesti zglobova.

Budite oprezni

Budite oprezni prije nego što počnete grijati ili hladiti mjesto koje vas boli - Avaz, Dnevni avaz, avaz.ba

Budite oprezni prije nego što počnete grijati ili hladiti mjesto koje vas boliFoto: (Ilustracija)

 

Budite oprezni prije nego što počnete grijati ili hladiti mjesto koje vas boli. Nekad ne biste smjeli zagrijavati tijelo, uključujući i tople kupke, masaže i saunu. Također, morate biti oprezni i s nanošenjem hladnih peškira i kockica leda. Ako je napolju zima, ne zaboravite na toplu odjeću i rukavice.

Eterična ulja

 

Na bolna i otečena područja nakapajte nekoliko kapi eteričnog ulja  - Avaz, Dnevni avaz, avaz.ba

Na bolna i otečena područja nakapajte nekoliko kapi eteričnog uljaFoto: (Ilustracija)

 

Na bolna i otečena područja nakapajte nekoliko kapi eteričnog ulja paprene metvice ili eukaliptusa. Mentol sam po sebi hladi, pa će ova ulja ublažiti toplotu, oticanje, nelagodu i smanjuju zadržavanje tekućine.

Koristite đumbir

Đumbir se ponaša kao antiupalni agens - Avaz, Dnevni avaz, avaz.ba

Đumbir se ponaša kao antiupalni agensFoto: (Ilustracija)

Đumbir se ponaša kao antiupalni agens koji olakšava bol u mišićima. Naribajte četiri kašike svježeg korijena đumbira i zamotajte ga u pamučnu krpu. Na minutu ga potopite u toplu vodu, izvadite van te stavite na bolna područja i držite petnaestak minuta.

(Avaz)