Isplaćen novac nakon “čudne tehničke greške aparata” i “pritiska medija”

Isplaćen novac nakon “čudne tehničke greške aparata” i “pritiska medija”

RSD Sloboda

Neočekivana sreća zadesila je Nenada Stuparušića iz Sokoca kada je uobičajeni dan postao onaj koji mijenja život. To se desilo kada je igrajući na svom omiljenom aparatu u Mozzartu čuo zvučni signal koji je najavio dobitak od 69.000 KM.

“Već duže vreme igram samo u Mozzartu zbog toga što imaju reputaciju najboljeg i najsigurnijeg priređivača igara na sreću u regionu kod koga su zagarantovane isplate. Moj slučaj to i potvrđuje. Ovim dobitkom riješio sam svoju egzistenciju i želim da poručim ostalim igračima da igraju u Mozzartu zbog toga što oni svaki eventualni problem rješavaju u korist igrača.”

RMU Banovići

Na pitanje da li će i dalje poslije ovog dobitka da igra on odgovara: “Naravno, tek sada vjerujem u sreću!”.

Da podsjetimo, sve se desilo prije par dana na uplatnom mjestu Mozzarta u Sokocu kada je na displeju aparata ispisana cifra od 69.000 konvertibilnih maraka, kao dobitak koji je u stvari nastao kao rezultat tehničke greške aparata.

U kompaniji Mozzart ističu da su odlučili da, uprkos tome što nisu imali nikakvu pravnu obavezu, isplate dobitak.

“Na zadovoljstvo našeg igrača, iako je zakonom definisano da u ovakvim slučajevima nismo u obavezi da isplatimo dobitak, Kompanija će to da učini, prije svega, zbog povjerenja koje nam je ukazao igrač”, istakao je Borjan Popović, direktor Sektora korporativnih komunikacija Mozzarta.

On je dodao da je evidentno, i lako dokazivo, da je došlo do kvara na aparatu, jer igrač nije imao dobitnu kombinaciju, iako mu je na displeju ispisana cifra od 69.000 maraka.

“Ovakva situacija opisana je i u našim pravilima igara i takve greške se gotovo svakodnevno dešavaju u bankarskom poslovanju i drugim vrstama platnog prometa, kada se izvrši pogrešna uplata, ona se najnormalnije stornira. Takođe, u našim pravilima igara definisano je da postoji ograničenje o maksimalnoj isplati na aparatima koje iznosi 20.000 maraka”, pojasnio je Popović i istakao da će o tehničkoj grešci obavijestiti proizvođača aparata.

Uprkos svemu tome, iz Mozzarta ističu i da se nadaju da će, kao i do sada, biti prepoznati kao kompanija koja čini sve i preko svojih mogućnosti da bi se igrači kod njih osjećali ugodno i da budu zadovoljni. Slučaj Nenada Stuparušića je svakako potvrda ovih nastojanja.